cube try like ni..huhu

Friday, 13 April 2012

Jalan Masjid India, kuala lumburr

Gaya dan cara hidup warga peniaga kat sini x ubah mcm peniaga kat Naif Road, Deira ,Dubai. Sejibik sama. Cuma yg membezakan mereka ialah jalan sejid india ni lebih kpada baju org india dan bangla tp naif road lebih kpda jubah dan kurta orang arab. Waktu perniagaan agak beza jgk sbb awal sgt dh nk tutup kedai. Mcm biasa, harge murah. Aku igt nk cari songkok tinggi satu tp terkbye plak sbb gi waktu malam, lps maghrib. Mmg xde la. Dgn iPhone 4s dijual murah2 tepi jalan. Haha. Oh best nya dpt perati tindak tanduk masyarakat sekelilim. Mcm kbye pn ada. Mohon share

4 comments:

  1. Replies
    1. woii.. update la.. dah berhabuk aku tengok...

      Delete
  2. mcm Kbye je keje. sibuk mengulemz. nk update apenyee

    ReplyDelete

aku mengamalkan demokrasi dlm blog ini..komenlah apa yg kau mahu.haha