cube try like ni..huhu

Sunday 31 July 2011

kuliah maghrib ustaz Dr. Zulkifli bin Mohammad al-bakri

bertempat di masjid al-firdaus,Bandar Baru Selayang

serius aku tak kenal die ni sape sebenarnye.tp bila dengar je,mcm best jgk.
rupa2nya dia ni pensyarah dekat Universiti Sains Islam Malaysia (USIM).penah jadi orang penting dlm Jabatan Mufti Negeri Sembilan dan Mufti negeri Terengganu..orang terengganu,dengar cara dia ckp pun dh dpt detect org mane.wakaka

mcm biasa la,.kelebihan ramadhan.
itu suma orang sedia maklum.aku tulis panjang2 kat sini pun,susah utk suma orang baca,kalao ada pun,hanya 1 daripada 1000..haha..lebih2 lagi aku yg jahilun jiddan ini menulis.mana ada org nk baca..aku sanggup kerat rumput..ekeke

5 comments:

  1. vote u for the next generation of prime minister,,,

    ReplyDelete
  2. kerat rumpot ??? br tawadhu'...muslimat2 suka...ahhaaa !!!

    ReplyDelete
  3. Tn, guru Nik aziz-
    "kenapa tabligh tidak dikacau oleh yahudi dan barat, kerana mereka tahu tabligh tidak akan bagi ancaman kepada mereka dan tabligh tidak akan mensyumulkan islam total di muka bumi selagi tidak masuk dalam politik islam."

    Politik islam yang mana pulak berjaya mensyumulkan Islam dimuka bumi?

    ReplyDelete

aku mengamalkan demokrasi dlm blog ini..komenlah apa yg kau mahu.haha