cube try like ni..huhu

Sunday 31 July 2011

setiap hari dalam sejarah..heh

semalam,30/7/2011..aku diarahkan utk ke taklimat PACA utk petugas PRU13 di pejabat PAS kawasan Selayang..bila naik je kt pejabat tu,aku tgk ada sorang abang PAS cawangan aku,dia dah sampai..heh mujur ada   orang yg dikenali..kalo tak,kebosanan la jawab nyer..

nama pemberi taklimat tu ialah cikgu ape tah..aku dh lupa..lama jgk,dari pukul 9.30 pagi sampai pukul 1.00 tgahari tak silap..nasib baik tamat taklimat tu ada nasi lemak sebungkus..

antara isi taklimat tu,syarat seorang petugas pilihanraya ialah :
1) berumur lebih 21 tahun
2) agresif
3) tepati masa..DLL..aku dh lupa..

disana ada disebutkan beberapa borang SPR yg penting..antaranya Borang 13,Borang 14..

Borang 14 tu yg penting..mls la aku nk ekspelin kt sini..hoh

No comments:

Post a Comment

aku mengamalkan demokrasi dlm blog ini..komenlah apa yg kau mahu.haha